Ztratili jsme dětství

 

Ztratili jsme dětství

(5.7.2010, Nový Jičín)

Kde jsou ty časy,
co jsem Tě tahal za vlasy?
Kde jsou sny cco jsme si plánovali?
Kde jsou ty výprasky, když jsme žalovali.

kde jsou z písku bábovičky?
Proč nezpíváme dětské písničky?
kam se poděly naše štramplíky,
proč mám sešitů plné šuplíky?

R: jediné co nám čas zanechal, 
když léty vždy jen spěchal,
je láska v srdci mém i Tvém,
ikdyž oba už toužíme po jediném.

Přestali mi chutnat lízátka,
zajímá mě víc pivní zátka,
mě už taky nejede krupice,
mám ch´t na řízek daleko více.

Proč už nás zajímá jenom práce,
proč už život není taková legrace?
Proč bojíme se dalších let?
A proč si lidi ničí pod nohama svět?

R: jediné co nám čas zanechal, 
když léty vždy jen spěchal,
je láska v srdci mém i Tvém,
ikdyž oba už toužíme po jediném.

R2: než jsme si všimli jak ten čas letí, 
stali jsme se dospělí - už nejsme děti,
radostný život je už ten tam,
ještě, že nejsem na to sám.