Změny a naděje

 

Změny a naděje

(28.5.2010, 15:00, Nový Jičín)

Když jsem šel na nákupy,
bo už něbylo co hledat ve spíži,
stánků byly tady kupy,
bo volby se rychle blíží.

Už mi z hladu trochu zle je
a po dobrotách slídím,
mám už dvd "Změny a naděje
lepší budoucnost pro obyčejné lidi."

Zdarma šel jsem do kina
na "Líbáš jako bůh"
stará babka - na ní mikina
s voňkou na hajzl - to je puch.

Zaorálek kecal jak Palacký,
pomlouval ostatní strany,
lidi už mu chtěli dát facky 
i ten pán u dveří byl nasraný.

Zruší platby u doktora,
mateřskou nám zvýší,
nebaví mě diskuzní fóra,
chci ať jsou už tižší.

Dostal jsem igelitku plnou papírů,
vní byly noviny o volbách,
sajou mi krev jak hejno upírů,
facku chcou jak v reklamě na Hornbach.

Každá strana má své mínusy,
už jak berou jiné strany jedovatě do pusy.
Zkuste začít před svým prahem zametat,
na co jsou mi divídíčka - 4kusy?

Kdyby jste ušetřili na reklamách
a dali více lidem,
jen sliby máte všichni v tlamách,
ale co lidi se slibem?

Jak máme Vás podpořit,
když už jste nás zklamali?
Máme se jen v bídě bořit?
Lidi nejsou zas tak malí,
jako vy - co jste zastaralí!

Nechci sliby, chci lepší budoucnost v tomto *** státě!!! Do tohohle chaosu raději dítě nezaložím! Ostravsky by to bylo: "Polubte se v řiť!"