Žárlivá

 

Žárlivá

(8.2.2010, 2:38, Nový Jičín)

Na sníh co kolem letí,
na kolemjdoucí děti
na pokladní v krámě,
když se dívá někdo na mě.

Na operátorku v telefonu,
když mám k tomu nejmíň sklonů,
na postýlku v které spím,
já už nevím co s tím... vždyť Ty...

R:Žárlíš
a pak mě hubuješ,
žárlíš
snad i na to, že mě miluješ....

Na kytaru co hladím struny,
na to že jdu ven bez koruny...
na servírku za barem,
když se křik nese sálem...

Na pižamo co mám na sobě,
když nemám oči na Tobě,
na sníh, co mi padá na tváře,
když v koupelně jsem zahalený v páře... R:

Na hudbu, která mě hladí,
na věci, které mi vadí,
na ručník, který mě suší,
lásko nežárli tolik - pak Ti to nesluší...

Na cestu do obchodu,
že pozdravím sousedy u vchodu,
že nevlezeš se mnou pod peřinu,
věř mi, že tam nemám jinů....

Lásko spomal, než bude pozdě,
to Tobě píšu vzkazy i po zdech,
věř mi, že jsem jen Tvoje láska,
tak proč zase ta Tvá otázka?

R:Žárlíš
a pak mě hubuješ,
žárlíš
snad i na to, že mě miluješ....

ikdyž já občas taky....

R:Žárlím
a pak mě hubuju,
žárlím
abych Ti dokázal jak Tě miluju....