Tak jsem tady!

 

Tak jsem tady!

(24.1.2010, 14:38, Nový Jičín)

Kytáru mám občas rozlazenou,
chci ulovil holku, ať astane se mou ženou,
už byla politá i kávou oslazenou
nechci už okna leštit sám - okenou.

R: Nejsem ze Superstárů! 
svou cestičku si sám šlapu, ikdyž nemám žádnou škvýru
a plno věcí nechápu.

Nemám kapelu, což je prý škoda,
ale když mě podpoříte, tak se to poddá.
Místo trsátka používám ukazovák
a vy si o mě myslete dál, že jsem pták.

Pomalu ale jistě mě začínáte znát
a já se začínám trochu bát...
nejsem z agentůry nebo finančáku,
písní mám fůry a nejen z Kamenčáku.

Skládám na posteli - kancelář nemám,
hraju hlavně Vám - osamoceným ženám.
Já Vám jednou ukážu, že na to mám
a pak už doufám nebudu sám.

písničkář Jan Nic

instáč:
jannicmusic

fb:jannicmusic
bandzone.cz/jannic
730991202
jannicmusic@gmail.com