Pavlínce

 

16.8.2012, Praha - I.P.Pavlova, 22:30


Drahá, od první chvíle je mi jasný,
že náš vztah by byl krásný,
Tvé oči jsou pro mě vším,
já jsem Tvůj zachránce - já si Tě všim´.

R: Pavlíno, usměj se trochu,
Pavlíno, hrábni mi do vlasů a řekni mi hochu,
tak dneska by to šlo


Tak dej mi ještě polibků pár,
daruj mi ten lidský dar.
Polaždé jsem z Tebe v dojetí,
kdyř cítím Tebe - v objetí.

R: Pavlíno, usměj se trochu,
Pavlíno, hrábni mi do vlasů a řekni mi hochu,
tak dneska by to šlo.


Věnuj mi svůl krásný úsměv,
pro mě je to vlastně úspěch,
vykašli se na nějaká kila,
mě se tak líbíš, má milá.


R: Pavlíno, usměj se trochu,
Pavlíno, hrábni mi do vlasů a řekni mi hochu,
tak dneska by to šlo.

Nevymlouvej se, že je moc brzy,
pořád jen slyším to Tvé brzdi, (ale no tak moje zrzi)
jsme už přece dospělí,
tak proč nejde, co bychom oba chtěli.


R: Pavlíno usměj se trochu,
Pavlíno, hrábni mi do vlasů a řekni mi hochu,
tak dneska by to šlo.
Pavlíno usměj se trochu,
Pavlíno, hrábni mi do vlasů a řekni mi hochu,


tak dneska to vyšlo :)