Panenství

 

Panenství

(25.7.2010, 13:14, Polanka nad Odrou)

Potkal jsem já panenku,
měla krásnou halenku,
co byla jen na tři knoflíčky,
když usmála se - měla dolíčky.

Tak začal jsem jí vysvětlovat,
že v sexu jí chci zaučovat,
ale že pak už nebude panna,
když se mnou pozbude do rána.

A tak sundal jsem jí halenku,
na kuráž vypili jsme sklenku
a pak jsem čekal co bude dál,
když ona se bála... a mě stál.

Prvně jsem si jí rukou připravil,
pak jsem jí do ouška pravil:
"Neboj se, moc to nebolí"
a pak jsem jí skolil.

Prvně trochu plakala,
ale pak se na mě usmála,
řekla, že chce to znovu
a chytla mě za "třetí" nohu. :-)

A pak chtěla to porovnat,
s jiným se pomilovat.
Tak zkoušela to s dvaceti,
na potratě už byla potřetí. :(

A tak jsem z panenky
z pod krásné halenky
udělal jen jméno kurvičky,
jen proto, že jsem jí ho fouk do buchtičky.

A z toho plyne poučení,
že z panenky hned děvka není,
že chlap si jí má držet zkrátka,
jinak je ta láska vratká,
když jí každý opírá o vrátka.