Hádky

 

Hádky

(19.5.2010, 11:30, Kristýnce, Nový Jičín)

Furt se Ti něco nelíbí,
ikdyž Ti dlouhý život se mnou slíbím.
Pořád mě podezříváš z nevěry,
láska je extra porce důvěry. 

Neustále mi zakazuješ chodit ven
a přitom jsem Tvůj jen.
Neustále mě k jinému přirovnáváš
a se mnou se potom hádáš.

R:Pořád se jen hádáme,
ikdyž se rádi máme.
Ať už skončí ty hádky!!!
Chci klidný vztah zase zpátky.

Pořád si myslíš, že tě podvádím,
proč radši neřekneš, že Ti dálka vadí?
Ta dálka co je mezi námi,
furt si myslíš, že jsem s jinými ženami.

Pochop, že chci s tebou žít,
že nechci jen přez telefon s tebou být.
Chci, ať jsi na mě jako dřív milá
a né aby se Ti z očí slaná voda lila. 

R:Pořád se jen hádáme,
ikdyž se rádi máme.
Ať už skončí ty hádky!!!
Chci klidný vztah zase zpátky.

Věř mi a budu s tebou šťastný,
svět s tebou je přece krásný.
nehádej se se mnou a povídej
a své srdíčko mi zase v klidu dej.

R2: Nechci ať se hádáme,
vždyť se rádi máme.
Ať už skončí ty hádky!!!
Chci klidný vztah zase zpátky.