Bezdomovecká hymna

 

(8.12.2010, 23:30, Praha - Nová Harfa)
 
Představte si dneska ráno,
řekla moje milá ano, 
dneska je ten krásný den.
Rozhodla se, že mi dá kopačky,
vymluvila se na nějaké sračky
a vyhnala mě z bytu ven.
 
R: Ale mě to vůbec nevadí,
já si přece poradím,
vše co jsem měl nahradím...
 
Místo Interšpáru interkonty,
na lístky už nestojím fronty,
neplatím pár tisíc za byt.
Zapomněl jsem už na starů,
místo televize mám kytaru
a v klidu můžu žít.
 
Nechybí mi ani hádky,
z knedlíků jím pouze patky,
Pražskou směs si v cígo balím.
Místo strun mám rybářské vlasce,
nepřemýšlém moc o lásce
a na ulici denně kalím.
 
Začnu prodávat Prostor Nový,
na jídlo snad bude - kdo ví?
Z masa na mě zbývá kližka.
Notebook je už v zstavárně,
semtam přespím v noclehárně,
kde na mě čeká super knížka.
 
Občas u Karlového mostu kleknu,
sem tam co jsem nechtěl řeknu,
ale s životem se peru.
Do obchodu se moc nederu,
i zimní boty mám z kontejneru,
od života co chci beru 
a na politiky z vysoka seru.