Umřu a mám klid

 

Umřu a mám klid

(Lucii Novákové v druháku. Toto je ta druhá, co jsem hrál s Chinaski)

Znám jednu holku, co každý kluk chtěl,
i mé srdce láskou vzplalo i já po ní jel.
Ona je o dva roky mladší 
a já ji strašně miluju, mám ji nejradši.

Netušil jsem, že vlezu na její past zrádnou,
tak než tohle zažít radši nechci žádnou.
Ona mě podvádí s těma ostatníma 
a já ji strašně miluju, ikdyž je jiná.

R: Čtyři litry kyanidu, dal jsem si místo polévky,
Čtyři litry kyanidu, vypil jsem kvůli jedný děvky.
Chtěl jsem se otrávit, ze života odejít,
Čtyři litry kyanidu, umřu a mám klid.

Tak to si holka neměla, ničit mé srdce, které hřeje plamen,
vždyť i tys mě chtěla a teď máš srdce jako kámen.
Ty děvko jedna zhnilá, kéž bys opravdu zplesnivila
A to, že tě mám rád sis sama zavinila.

R: Čtyři litry kyanidu, dal jsem si místo polévky,
Čtyři litry kyanidu, vypil jsem kvůli jedný děvky.
Chtěl jsem se otrávit, ze života odejít,
Čtyři litry kyanidu, umřu a mám klid.

Umřu a mám klid, umřu a mám klid,
Umřu já a můj kyanyd.