Smutný konec krátké lásky

Smutný konec krátké lásky

17.4.2012, Praha 2, autor: Jan Nic

 

Přišla za mnou Jana,
že chce u nás přespat,
najednou vysvlíkla se sama
v oblečení zbyl jen její vlas.

Byla krásná a slovo dalo slovo,
najednou na mě skočila
rozpálená jako olovo,
řekla, že chce být má milá.

Lásku na první pohled
tvrdila mi, že zažila,
já měl však nadhled
a koukal jak by si to užila.

Tak spali jsme spolu,
8 hodin sexu kvalitního,
pak ale u stolu,
myslela na svého milého.

Tak domluvili jsme se že,
příště už nic nebude,
jenže sundali jsme otěže
a ve vaně je voda všude.

Pak byla na mě naštvaná,
že ----- bych jí chtěl,
ale když ho měla v ruce - Nána,
tak ať se nediví, že jsem do ní vjel.

Kdyby jen splnila slib
co mi večer slíbila,
bylo by jen málo chyb,
prostě se mi líbila.

Jenže pak se z ní děvka vyklubala
a to jí nevadilo,
s kámošem flirtovala i spala,
co cítím já ji netrápilo.

Když mě šlo o sex
tak to nechápala,
mě to vyčítala
a nakonec s kámošem chrápala.

Bolí mě srdce,
bolí mě rozum,
šla na to prudce,
nechápu její úlet - bzum.

Jani, mě mluvíš o výčitkách svědomí,
přitom o***áš koho vidíš,
raději bych ztratil vědomí
a chci vidět jak se za sebe stydíš!