Připravujete se na svátky? nebo remcáte, že je zima?

Tak co? Už pečete cukroví? Nebo to něchátě na poslední chvílu? Já si pamatuju, že jsme cukroví robili vždy první víkend v listopadu. Teda jsme začli. A pak další víkendy jsme robili ty ostatní, co se nemuseli tak dluho ukládať, aby byli křehké. Špajzka se před nama zavírala, aby jsme neloupili. Ale já jsem stejně šel za babičkou a ta mi upekla nějaku buchtu, abych něco sladkého měl. Celým bytem voněl kokos, skořice a občas františek na plotně místo purpury. V televizi plno reklam na Vánoce, třeba s falešnými soby a že sponzorem je spící Santa Claus ve značkovém oblečení HomeCredit.  

Vánoce sice rád nemám, ale ten měsíc před nimi se mi vždy líbil. A nyní je to tady. Spousta mých spolužáků už má děti. Tak jaké Vánoce jim chystáte? Taky jim budete vyprávět o zlatém prásátku, posílat ve vaně skořápky se svíčkama? Už se těšíte na pohádky?

Kašlete na dárky, důležitější je se sejít a obejmout. Nestojí to nic a přitom to má neuvěřitelně velkou hodnotu pro každého.

...

Nebo budete furt remcat, že je venku zima, kterou jste nečekali, že příjde? Za ta léta jste si měli zvyknout, že zima je a bude každým rokem. Letos je dokonce opožděná a stejně remcáte dál. Tak na co asi máte ty zimní věci ve skříni? Aby bylo léto po celý rok? Kurdyne, nes..štvěte mě!