Oficiální prohlášení k připravované akci Písničkáře a amatérského herce Jana Nice!

 
 
 
 
Projekt s DPP je vymyšlen docela dobře. A když to nikoho nenapadlo předemnou, tak proč to nespustit pořádně. DPP udělala seznamovací vagóny metra. A já zase naopak jsem natajno začal s nočníma linkama. Všichni tam jen sedí, koukají do prázdna, spí, ožrale vypadají. Když ale příjdu já, donutím je k smíchu. Denně budu dávat na web přesný čas a číslo linky, kde Vás budu bavit. Kromě vtipů jsou i docela dobré historky a lidi se celkem dobře připojují. Najednou se pak směje celá tramvaj nebo autobus. Lidé, kteří mě uvidí v akci bych prosil o video záznam, který pak nahraji na youtube a dám na stránky. Denně budu končit tuto cestu linkou 504, protože tam bydlím. Nechci žádné prachy nebo tak. Chci jen aby se lidi bavili a já jim tu náladu předám.