Lucie, Lucinka

 

Lucie, Lucinka


1.Lucie je auto, Lucie je kapela,
Lucie je hezké jméno, kterés možná nechtěla.
Lucie je mrak, Lucie je písnička,
Lucie jsi Ty, krásná moje holčička.

2.Lucie je láska, Lucie je štěstí,
Lucie je holka, která mi dá pěstí.
Lucinka logo mobilu, Lucie je ráno,
Lucie je moje, to je prostě dokázáno.

3.Lucie je parfém, co po něm voní svět,
Lucie je dětství a já chci mít zas pět.
Lucie je porod, Lucie je máslo,
Lucie je světlo, které zrovna zhaslo.

4.Lucie je kreditka, Lucie je zataženo,
Lucie je ženská, které budu říkat ženo.
Lucie je srdce, Lucie je cigareta,
Lucie je droga z mýho světa.

5.Lucie je tvaroh, Lucie je skříň,
Lucie je kredit, kterého mám pořád míň, než
Lucie je hrnek, Lucie je bezbranná,
Lucie je mamka, Lucie je ochrana.

6.Lucie je zvonek, Lucie je vizitka,
Lucie je (hodinová) ručička, Lucie je kytka.
Lucie je krásná, né jako Jitka,
Lucii miluju, už pálí se mi lýtka.

Lucie je postýlka,
Nejhezčí je její prdelka.
Její úsměv mi stačí,
Abych měl svět jinačí.
Lucie, lásko chci Tě,
Chápeš, že miluji Tě?