Krásná Jennifer

 

Krásná Jennifer


Asi každej chlap na světě, co ji někdy vidí,
Ve videoklipu na ni doslova slídil.
Je strašně krásná, zná ji celý svět,
A každej ji chce doma, přinejlepším hned.

Když vidíte například pohyby jejích boků,
Hned Vám ten okamžik zatrne v oku.
Je to prostě "kus", je to prostě baba!
Ale s celým světem nechodí a nemá Tě ráda.

Její skvělé písničky, co slyšíš v každém baru,
Přivede všechny u stolu do velkého varu.
Všude o ní píšou jak má krásné pozadí,
Moje holka taky, ale to mi přece nevadí.

A co teprve filmy, tam úplně září,
Je to přece krásné, že na její tváři…
Leží Tvé rty, plné vášně, touhy,
Bohužel je to jen sen pouhopouhý.

Nezpívá country, nezpívá jazz,
Jedná se o populární Jennifer Lopez.
Každý správný časopis píše o ní hned,
Že je přece lepší, než celý tenhle svět.

A co se týká holky, tak bude jednou má,
Zatím mě nemá ráda, ale budu jejím já!
To se časem poddá, věřte mi lidi a
Ať mi třeba celý svět závidí.