Cesta za Tebou

 

Cesta za Tebou

(2.2.2010, kolem 11h, ve vlaku Suchdol nad Odrou - Ostrava Svinov)

Lásko moje,
srdíčko tvoje
bych si přál,
v kupéčku
o Tvém srdéčku
bych vzpomínal.

Dlouhá je cesta
z mojeho města 
za Tebou.
Vypadáš za hřích,
za okny je sníh
ruce mě zebou...

Nestarej se o kila,
vždyť jsi má milá
a já Tvůj, 
pěknou podprsenku
na ní i halenku...
říkáš mi jěště stůj...

Víš ono by to chtělo,
mít Tvé tělo 
ve své moci.
Sním o Tobě,
tak mě vem k sobě
po provolané noci.

Miluji Tě,
proto chci tě
lásko má,
miláčku 
jsem na sračku
sám doma.

Odhoď masku,
výdyť na lásku
se nehraje.
Já chci city
a pocity
jako na 1. máje.

Za oknem vlaku,
lidí jak máku
o Tobě jsem snil.
Ani jsem se nevyspal,
sen o Tobě se mi zdál,
jak bych s Tebou žil...

Nechci být sám, 
tak Ti srdce posílám,
tak netrap mě víc,
Tvoje kůže
ze mě dělá muže,
ikdyž na poprvé nevýjde nic.