Boží zboží

 

boží zboží

od uživatele Jan Nic dne 29. květen 2012 v 1:24 ·
 

Zamiloval jsem si tvé oči,

i já ti možná do srdce skočil,

ale nevím co bude dál, 

rád bych s tebou usínal. 

 

Chtěl bych tě celé dny líbat, 

nechci už lásku svou skrývat. 

Zamiloval jsem se až to bolí, 

chci Tě a udělám pro to cokoli.. 

 

nebudu tajit lásku co cítím, 

vždyť kvůli ní do noci svítím 

a píšu verše jako love story, 

že zamiloval jsem se do jedné potvory :D 

 

mám hlavu plnou myší, 

ta správná je vysliší. 

Ženské zbraně jako past, 

snad s ní neztrácím jen čas. 

 

vaříme, ulízíme spolu, 

kouříme velbloudy u jednoho stolu. 

Myslím na ni neustále, 

miluji ji - cokdyž ale.. 

 

není jen má láska slepá, 

zatáh bych jí i do sklepa 

abych se ukázal jako muž, 

chci s ní chodit - už. 

 

Bůh tě vymodeloval a měl vkus, 

poslal mi Tě a řek jen to zkus. 

Tak já zkouším mít tohle zboží, 

co je krásné, milé, sexy - prostě boží!